Zarząd firmy MECHANIKA POJAZDOWA - CHYSKI JAROSŁAW - JAROSŁAW CHYSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW CHYSKI (CEIDG)
JAROSŁAW CHYSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MECHANIKA POJAZDOWA - CHYSKI JAROSŁAW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-04-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 95A, PL-59-830, OLSZYNA. Główny zakres działalności JAROSŁAW CHYSKI to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP MECHANIKA POJAZDOWA - CHYSKI JAROSŁAW: 6131139500. REGON MECHANIKA POJAZDOWA - CHYSKI JAROSŁAW: 02210633600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW CHYSKI
Więcej informacji o MECHANIKA POJAZDOWA - CHYSKI JAROSŁAW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.