Zarząd firmy Mechanika Pojazdowa, Blacharstwo i Lakiernictwo Leszek Kujawski - LESZEK Kujawski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza LESZEK Kujawski (CEIDG)
LESZEK Kujawski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MECHANIKA POJAZDOWA, BLACHARSTWO I LAKIERNICTWO LESZEK KUJAWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-04-03 i ma swoją siedzibę pod adresem MŁYŃSKA 3, PL-84-110, LISEWO. Główny zakres działalności LESZEK Kujawski to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek. NIP MECHANIKA POJAZDOWA, BLACHARSTWO I LAKIERNICTWO LESZEK KUJAWSKI: 5870009163. REGON MECHANIKA POJAZDOWA, BLACHARSTWO I LAKIERNICTWO LESZEK KUJAWSKI: 19132010400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się LESZEK Kujawski
Więcej informacji o MECHANIKA POJAZDOWA, BLACHARSTWO I LAKIERNICTWO LESZEK KUJAWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.