Firma Meat-Pros
Adres | DRZYMAŁY 10, PL-43-300, BIELSKO-BIAŁA | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | meatpros.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników |
Numery rachunków bankowych |
PL04 1140 1078 0000 4073 0900 1005
PL09 1140 1078 0000 4073 0900 1012
PL15 1140 1078 0000 4073 0900 1001
PL25 1140 1078 0000 4073 0900 1015 PL31 1140 1078 0000 4073 0900 1004 PL41 1140 1078 0000 4073 0900 1018 PL52 1140 1078 0000 4073 0900 1014 PL58 1140 1078 0000 4073 0900 1003 PL79 1140 1078 0000 4073 0900 1013 PL85 1140 1078 0000 4073 0900 1002 |
Działalność PKD:
Firma MEAT-PROS została założona 2002-12-30 i obecnie mieści się przy DRZYMAŁY 10, PL-43-300, BIELSKO-BIAŁA. Główna działalność firmy to pozyskiwanie pracy i pracowników. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane, pozostały transport lądowy pasażerski, restauracje i placówki gastronomiczne, usługi gastronomiczne i cateringowe, zwierzęta i produkty zwierzęce. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Meat-Pros (REGON 07281700900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.