Adres | SZOSA SŁUPSKA 1, PL-76-220, GŁÓWCZYCE | |
Województwo | pomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | ulenberg.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli |
Numery rachunków bankowych |
PL56 1140 2118 0000 2431 5500 1001
PL96 2030 0045 3110 0000 0014 7570
PL16 9315 1030 0035 1913 2000 0010
PL18 2030 0045 1110 0000 0187 5470 PL30 1610 1234 2026 0020 0396 0001 |
Działalność PKD:
Firma MDS została założona 2005-02-28 i obecnie mieści się przy SZOSA SŁUPSKA 1, PL-76-220, GŁÓWCZYCE. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo pieniężne, rośliny inne niż wieloletnie, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi rolnicze bez weterynaryjnych, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-18.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Mds (REGON 22002215500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.