Zarząd firmy MDR Biuro Rachunkowe MONIKA ZIELIŃSKA-BUŁA - MONIKA ZIELIŃSKA-BUŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MONIKA ZIELIŃSKA-BUŁA (CEIDG)
MONIKA ZIELIŃSKA-BUŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MDR BIURO RACHUNKOWE MONIKA ZIELIŃSKA-BUŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-06-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. L. OKULICKIEGO 8A, PL-21-040, ŚWIDNIK. Główny zakres działalności MONIKA ZIELIŃSKA-BUŁA to Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe (PKD główne: 69.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP MDR BIURO RACHUNKOWE MONIKA ZIELIŃSKA-BUŁA: 7131937716. REGON MDR BIURO RACHUNKOWE MONIKA ZIELIŃSKA-BUŁA: 43250165000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA ZIELIŃSKA-BUŁA
Więcej informacji o MDR BIURO RACHUNKOWE MONIKA ZIELIŃSKA-BUŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych