Zarząd firmy MD SERVICES MAGDALENA DZIĘGIELEWSKA - MAGDALENA DZIĘGIELEWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-01
Działalność gospodarcza MAGDALENA DZIĘGIELEWSKA (CEIDG)
MAGDALENA DZIĘGIELEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MD SERVICES MAGDALENA DZIĘGIELEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-01-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JASNA ROLA 34D1, PL-61-609, POZNAŃ. Główny zakres działalności MAGDALENA DZIĘGIELEWSKA to Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura (PKD główne: 82.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, nauka języków obcych. NIP MD SERVICES MAGDALENA DZIĘGIELEWSKA: 7822168982. REGON MD SERVICES MAGDALENA DZIĘGIELEWSKA: 36346851000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA DZIĘGIELEWSKA
Więcej informacji o MD SERVICES MAGDALENA DZIĘGIELEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.