Zarząd firmy MCH&ŁCH MONIKA CHOCIŁOWSKA - MONIKA CHOCIŁOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MONIKA CHOCIŁOWSKA (CEIDG)
MONIKA CHOCIŁOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MCH&ŁCH MONIKA CHOCIŁOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-08-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOLEJOWA 6, PL-11-040, DOBRE MIASTO. Główny zakres działalności MONIKA CHOCIŁOWSKA to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową pozostałych płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana i inne. NIP MCH&ŁCH MONIKA CHOCIŁOWSKA: 7431935466. REGON MCH&ŁCH MONIKA CHOCIŁOWSKA: 54197487800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA CHOCIŁOWSKA
Więcej informacji o MCH&ŁCH MONIKA CHOCIŁOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych