Zarząd firmy MC4us Human Capital Consulting Marzena Chodyra - Marzena Chodyra, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-30
Działalność gospodarcza Marzena Chodyra (CEIDG)
Marzena Chodyra prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MC4US HUMAN CAPITAL CONSULTING MARZENA CHODYRA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-03-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KREMOWA 5, PL-02-969, WARSZAWA. Główny zakres działalności Marzena Chodyra to Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników (PKD główne: 78.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP MC4US HUMAN CAPITAL CONSULTING MARZENA CHODYRA: 7971226845. REGON MC4US HUMAN CAPITAL CONSULTING MARZENA CHODYRA: 14602510700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marzena Chodyra
Więcej informacji o MC4US HUMAN CAPITAL CONSULTING MARZENA CHODYRA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.