Zarząd firmy MB DEVELOPMENT Mariusz Będkowski - Mariusz Będkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Będkowski (CEIDG)
Mariusz Będkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MB DEVELOPMENT MARIUSZ BĘDKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-01-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIECHOWSKA 111, PL-32-340, WOLBROM. Główny zakres działalności Mariusz Będkowski to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MB DEVELOPMENT MARIUSZ BĘDKOWSKI: 6371918267. REGON MB DEVELOPMENT MARIUSZ BĘDKOWSKI: 35718855300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Będkowski
Więcej informacji o MB DEVELOPMENT MARIUSZ BĘDKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.