Zarząd firmy Mazowieckie Centrum Rehabilitacji Stocer - Papaj Piotr Zbigniew, prezes zarządu spółki
Papaj Piotr Zbigniew jest w zarządzie KRS MAZOWIECKIE CENTRUM REHABILITACJI STOCER
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Papaj Piotr Zbigniew jest również w zarządzie MAZOWIECKIE CENTRUM REHABILITACJI STOCER, która została założona 2009-09-16 i ma siedzibę przy WIERZEJEWSKIEGO 12, PL-05-510, KONSTANCIN-JEZIORNA. KRS MAZOWIECKIE CENTRUM REHABILITACJI STOCER zajmuje się działalność szpitali. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych i ortopedycznych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, praktyka lekarska i dentystyczna, działalność fizjoterapeutyczna i inne. NIP MAZOWIECKIE CENTRUM REHABILITACJI STOCER: 1231194950. REGON MAZOWIECKIE CENTRUM REHABILITACJI STOCER: 142013120.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Papaj Piotr Zbigniew
Pozostali członkowie zarządu
Jolanta Teresa Wiśniewska | członek zarządu | |
Ilona Nasiadka | członek zarządu | |
Michał Patryk Matejka | członek zarządu |
Więcej informacji o MAZOWIECKIE CENTRUM REHABILITACJI STOCER
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.