Firma Maz-Med
| Adres | UL. ELIZY ORZESZKOWEJ 16, PL-35-006, RZESZÓW | |
| Województwo | podkarpackie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | maz-med.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność fizjoterapeutyczna | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL23 1240 1792 1111 0000 1972 0119
|
Działalność PKD:
Firma MAZ-MED została założona 2017-02-01 i obecnie mieści się przy UL. ELIZY ORZESZKOWEJ 16, PL-35-006, RZESZÓW. Główna działalność firmy to pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność fizjoterapeutyczna, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych i ortopedycznych, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, praktyka lekarska specjalistyczna, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-10.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Maz-Med (REGON 36646918200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

