Zarząd firmy May To Be Cosmetics - Kowalski Paweł, prezes zarządu
Kowalski Paweł, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
11 l. 11 mies. 23 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2024-10-10
Kowalski Paweł jest w zarządzie KRS MAY TO BE COSMETICS
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kowalski Paweł jest również w zarządzie MAY TO BE COSMETICS, która została założona 2013-12-14 i ma siedzibę przy GRUNWALDZKA 51--, PL-43-600, JAWORZNO. KRS MAY TO BE COSMETICS zajmuje się działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników i inne. NIP MAY TO BE COSMETICS: 6322010160. REGON MAY TO BE COSMETICS: 24343824800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kowalski Paweł
Pozostali członkowie zarządu
| Anna Kowalska | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o MAY TO BE COSMETICS
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sejm uchwalił budżet na 2026 rok. Premier: To jest dobry moment dla Polski
W piątek Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2026 r. Zgodnie z nią dochody wyniosą 647,2 mld zł, wydatki 918,9 mld zł a deficyt 271,7 mld zł.
Chora ochrona zdrowia, eksport jak feniks z popiołów, Polska w G20
Ile brakuje w NFZ i czy cięcia w służbie zdrowia to jedyny sposób na wyjście z kryzysu? To pytanie zadajemy sobie w najnowszym odcinku. Próbujemy też ustalić, skąd się bierze zadłużenie szpitali i
PKP Cargo liczą na 1,5 mld zł. To rekompensata za przewozy węgla
Poprzedni rząd zmusił spółkę do przewożenia węgla importowanego przez porty morskie. Z tego powodu zaniedbała klientów, którzy w efekcie zrezygnowali z jej usług. Będzie więc ubiegać się o