Sprawozdania finansowe May Home Service
Dane bilansowe MAY HOME SERVICE
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 233 973,45 | 269 691,81 | 205 321,43 |
A. Aktywa trwałe | - | - | - |
B. Aktywa obrotowe | 233 973,45 | 269 691,81 | 205 321,43 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - |
Pasywa razem | 233 973,45 | 269 691,81 | 205 321,43 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -123 239,44 | -161 733,19 | -282 105,73 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 357 212,89 | 431 425,00 | 487 427,16 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 323 694,92 | 415 540,92 | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 33 517,97 | 15 884,08 | 486 157,16 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.