Zarząd firmy MAXPOL MAGDALENA GAJDA-PRZEPIÓRKA - MAGDALENA GAJDA-PRZEPIÓRKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA GAJDA-PRZEPIÓRKA (CEIDG)
MAGDALENA GAJDA-PRZEPIÓRKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAXPOL MAGDALENA GAJDA-PRZEPIÓRKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 11, PL-58-173, DZIERZKÓW. Główny zakres działalności MAGDALENA GAJDA-PRZEPIÓRKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MAXPOL MAGDALENA GAJDA-PRZEPIÓRKA: 6951365069. REGON MAXPOL MAGDALENA GAJDA-PRZEPIÓRKA: 360062841.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA GAJDA-PRZEPIÓRKA
Więcej informacji o MAXPOL MAGDALENA GAJDA-PRZEPIÓRKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.