Firma MAXIMEDIA Jarosław Hryszko
Adres | UL. MICHAŁA PIETKIEWICZA 8B25, PL-15-689, BIAŁYSTOK | |
Województwo | podlaskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | maxi-media.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma MAXIMEDIA JAROSŁAW HRYSZKO została założona 2007-05-04 i obecnie mieści się przy UL. MICHAŁA PIETKIEWICZA 8B25, PL-15-689, BIAŁYSTOK. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, kucie, walcowanie i metalurgia proszków, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa pojazdów samochodowych, obróbka metali i powłok, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, produkcja konstrukcji metalowych i części, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi związane ze sportem, wspomagające transport, wydawanie książek i periodyków, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MAXIMEDIA Jarosław Hryszko (REGON 20014289200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.