Sprawozdania finansowe Maxfrut
Dane bilansowe MAXFRUT
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 21 334 044,95 | 25 810 699,23 | 28 988 537,91 | 35 995 335,46 | 44 389 214,79 | 51 515 944,26 |
A. Aktywa trwałe | 3 292 797,33 | - | - | 10 557 628,42 | 14 348 904,56 | 15 230 386,44 |
B. Aktywa obrotowe | 18 041 247,62 | - | - | 25 437 707,04 | 30 010 877,07 | 36 285 557,82 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 21 334 044,95 | 25 810 699,23 | 28 988 537,91 | 35 995 335,46 | 44 389 214,79 | 51 515 944,26 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 5 681 571,41 | - | - | 9 640 179,83 | 16 375 762,21 | 22 508 736,93 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 15 652 473,54 | - | - | 26 355 155,63 | 28 013 452,58 | 29 007 207,33 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 998 964,24 | - | - | 4 261 986,43 | 8 310 805,29 | 4 381 738,48 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 12 983 063,14 | - | - | 20 621 839,53 | 17 103 183,79 | 22 168 312,09 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.