Zarząd firmy MAX-PIWKO KAROL DUESKAU - KAROL DUESKAU, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAROL DUESKAU (CEIDG)
KAROL DUESKAU prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAX-PIWKO KAROL DUESKAU, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. JÓZEFA HALLERA 46, PL-89-410, WIĘCBORK. Główny zakres działalności KAROL DUESKAU to Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.25.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wytwarzanie gotowych posiłków i dań, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MAX-PIWKO KAROL DUESKAU: 5611490711. REGON MAX-PIWKO KAROL DUESKAU: 34009401200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROL DUESKAU
Więcej informacji o MAX-PIWKO KAROL DUESKAU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.