Firma Max-Meat Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa oraz ryb i wyrobów z ryb |
Numery rachunków bankowych |
PL32 1600 1462 1885 1485 7000 0002
PL59 1600 1462 1885 1485 7000 0001
PL71 1240 6074 1111 0010 8785 8913
PL03 1050 1025 1000 0024 8262 7250 PL20 1050 1025 1000 0024 8262 7235 PL96 1050 1025 1000 0090 3269 0159 |
Działalność PKD:
Firma MAX-MEAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ została założona 2019-01-15 i obecnie mieści się przy UL. SZOSA JADOWSKA 54, PL-05-200, WOŁOMIN. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa żywności i napojów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują magazynowanie paliw gazowych, mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, udostępnianie pracowników, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-07-02.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Max-Meat Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością (REGON 38232834500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.