Zarząd firmy MAWA - FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MAŁGORZATA WĄSOWSKA - MAŁGORZATA WĄSOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA WĄSOWSKA (CEIDG)
MAŁGORZATA WĄSOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAWA - FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MAŁGORZATA WĄSOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKLARNIOWA 59, PL-05-070, SULEJÓWEK. Główny zakres działalności MAŁGORZATA WĄSOWSKA to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność usługowa związana z przeprowadzkami, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP MAWA - FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MAŁGORZATA WĄSOWSKA: 9521103061. REGON MAWA - FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MAŁGORZATA WĄSOWSKA: 71175250500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA WĄSOWSKA
Więcej informacji o MAWA - FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MAŁGORZATA WĄSOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.