Zarząd firmy MATZ-MAX MAKOWSKA ZUZANNA - Zuzanna Makowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Zuzanna Makowska (CEIDG)
Zuzanna Makowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MATZ-MAX MAKOWSKA ZUZANNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-08-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TRĘBACKA 71, PL-95-200, PABIANICE. Główny zakres działalności Zuzanna Makowska to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP MATZ-MAX MAKOWSKA ZUZANNA: 7312065912. REGON MATZ-MAX MAKOWSKA ZUZANNA: 38402407500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zuzanna Makowska
Więcej informacji o MATZ-MAX MAKOWSKA ZUZANNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.