Zarząd firmy Matylda Zielińska GABINET WETERYNARYJNY BOLIŁAPKA - MATYLDA ZIELIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MATYLDA ZIELIŃSKA (CEIDG)
MATYLDA ZIELIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MATYLDA ZIELIŃSKA GABINET WETERYNARYJNY BOLIŁAPKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-07-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BUDOWLANA 4A, PL-78-100, KOŁOBRZEG. Główny zakres działalności MATYLDA ZIELIŃSKA to Działalność weterynaryjna (PKD główne: 75.00.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP MATYLDA ZIELIŃSKA GABINET WETERYNARYJNY BOLIŁAPKA: 8571828357. REGON MATYLDA ZIELIŃSKA GABINET WETERYNARYJNY BOLIŁAPKA: 32069197600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATYLDA ZIELIŃSKA
Więcej informacji o MATYLDA ZIELIŃSKA GABINET WETERYNARYJNY BOLIŁAPKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.