Zarząd firmy Matylda Rzepa Rzepka - Matylda Rzepa, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Matylda Rzepa (CEIDG)
Matylda Rzepa prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MATYLDA RZEPA RZEPKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-07-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKOLNA 36, PL-28-500, KAZIMIERZA WIELKA. Główny zakres działalności Matylda Rzepa to Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.72.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP MATYLDA RZEPA RZEPKA: 6621625573. REGON MATYLDA RZEPA RZEPKA: 29267982100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Matylda Rzepa
Więcej informacji o MATYLDA RZEPA RZEPKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych