Firma Matexi Polska I Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Aleje Jerozolimskie
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL70 1600 1462 1749 0823 3000 0001
|
Działalność PKD:
Firma MATEXI POLSKA I SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ALEJE JEROZOLIMSKIE została założona 2013-04-16 i obecnie mieści się przy ALEJA JANA PAWŁA II 29, PL-00-867, WARSZAWA. Główna działalność firmy to realizacja projektów budowlanych budynków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i inne. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-03.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Matexi Polska I Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Aleje Jerozolimskie (REGON 14663156900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.