Zarząd firmy Mateusz Trzpil SEWING MATEUSZ - Mateusz Trzpil, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mateusz Trzpil (CEIDG)
Mateusz Trzpil prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MATEUSZ TRZPIL SEWING MATEUSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-04-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. INŻYNIERSKA 1129, PL-03-410, WARSZAWA. Główny zakres działalności Mateusz Trzpil to Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 14.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tekstylnych dla gospodarstw domowych i gotowych artykułów wyposażenia wnętrz, produkcja pozostałych technicznych i przemysłowych wyrobów tekstylnych, produkcja mebli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP MATEUSZ TRZPIL SEWING MATEUSZ: 9522267445. REGON MATEUSZ TRZPIL SEWING MATEUSZ: 54112622200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Trzpil
Więcej informacji o MATEUSZ TRZPIL SEWING MATEUSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.