Zarząd firmy Mateusz Miedziński Rynek XIII Sneaker Shop Import-Export - Mateusz Miedziński, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-06-01
Działalność gospodarcza Mateusz Miedziński (CEIDG)
Mateusz Miedziński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MATEUSZ MIEDZIŃSKI RYNEK XIII SNEAKER SHOP IMPORT-EXPORT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-08-15 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK 131, PL-34-120, ANDRYCHÓW. Główny zakres działalności Mateusz Miedziński to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gier i zabawek, sprzedaż detaliczna odzieży, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, działalność wyszukiwarek internetowych i inne. NIP MATEUSZ MIEDZIŃSKI RYNEK XIII SNEAKER SHOP IMPORT-EXPORT: 6342697964. REGON MATEUSZ MIEDZIŃSKI RYNEK XIII SNEAKER SHOP IMPORT-EXPORT: 362773173.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Miedziński
Więcej informacji o MATEUSZ MIEDZIŃSKI RYNEK XIII SNEAKER SHOP IMPORT-EXPORT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby