Zarząd firmy Mateusz Kmieć usługi naukowo-techniczne - Mateusz Kmieć, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mateusz Kmieć (CEIDG)
Mateusz Kmieć prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MATEUSZ KMIEĆ USŁUGI NAUKOWO-TECHNICZNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-01-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZBIGNIEWA BURZYŃSKIEGO 12E10, PL-80-462, GDAŃSK. Główny zakres działalności Mateusz Kmieć to Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki (PKD główne: 62.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z oprogramowaniem, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP MATEUSZ KMIEĆ USŁUGI NAUKOWO-TECHNICZNE: 7393686273. REGON MATEUSZ KMIEĆ USŁUGI NAUKOWO-TECHNICZNE: 38779739800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Kmieć
Więcej informacji o MATEUSZ KMIEĆ USŁUGI NAUKOWO-TECHNICZNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych