Zarząd firmy Mateusz Grzesiowski MEDIA I MEDYCYNA - MED-MED - Mateusz Grzesiowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mateusz Grzesiowski (CEIDG)
Mateusz Grzesiowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MATEUSZ GRZESIOWSKI MEDIA I MEDYCYNA - MED-MED, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BERNARDYŃSKA 433, PL-02-904, WARSZAWA. Główny zakres działalności Mateusz Grzesiowski to Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów (PKD główne: 82.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność wydawnicza, działalność agencji reklamowych, działalność związana z tłumaczeniami, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP MATEUSZ GRZESIOWSKI MEDIA I MEDYCYNA - MED-MED: 5222772929. REGON MATEUSZ GRZESIOWSKI MEDIA I MEDYCYNA - MED-MED: 14166036500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Grzesiowski
Więcej informacji o MATEUSZ GRZESIOWSKI MEDIA I MEDYCYNA - MED-MED
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.