Zarząd firmy MATEUSZ BANACH POŁÓW I SPRZEDAŻ RYB ŻAK - MATEUSZ BANACH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MATEUSZ BANACH (CEIDG)
MATEUSZ BANACH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MATEUSZ BANACH POŁÓW I SPRZEDAŻ RYB ŻAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-08-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PORTOWA 2, PL-72-500, LUBIN. Główny zakres działalności MATEUSZ BANACH to Rybołówstwo w wodach morskich (PKD główne: 03.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP MATEUSZ BANACH POŁÓW I SPRZEDAŻ RYB ŻAK: 9860193397. REGON MATEUSZ BANACH POŁÓW I SPRZEDAŻ RYB ŻAK: 362181113.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ BANACH
Więcej informacji o MATEUSZ BANACH POŁÓW I SPRZEDAŻ RYB ŻAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby