Zarząd firmy MARZENA SAWICKA-SZPARAG KOMENA - MARZENA SAWICKA-SZPARAG, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARZENA SAWICKA-SZPARAG (CEIDG)
MARZENA SAWICKA-SZPARAG prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARZENA SAWICKA-SZPARAG KOMENA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-09-13 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE LEŚNE 2A6, PL-62-028, KOZIEGŁOWY. Główny zakres działalności MARZENA SAWICKA-SZPARAG to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki i inne. NIP MARZENA SAWICKA-SZPARAG KOMENA: 8481552443. REGON MARZENA SAWICKA-SZPARAG KOMENA: 30011574500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARZENA SAWICKA-SZPARAG
Więcej informacji o MARZENA SAWICKA-SZPARAG KOMENA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.