Zarząd firmy MARZENA MIKOŁAJCZAK - MARZENA MIKOŁAJCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARZENA MIKOŁAJCZAK (CEIDG)
MARZENA MIKOŁAJCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARZENA MIKOŁAJCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-09-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARKOŃSKA 49A, PL-61-059, POZNAŃ. Główny zakres działalności MARZENA MIKOŁAJCZAK to Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych (PKD główne: 66.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność wspomagająca edukację, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe i inne. NIP MARZENA MIKOŁAJCZAK: 7822047379. REGON MARZENA MIKOŁAJCZAK: 63451176400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARZENA MIKOŁAJCZAK
Więcej informacji o MARZENA MIKOŁAJCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.