Zarząd firmy MARZENA MATOGA MTM ECO-PROFFES - MARZENA MATOGA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARZENA MATOGA (CEIDG)
MARZENA MATOGA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARZENA MATOGA MTM ECO-PROFFES, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OLSZYNOWA 6, PL-32-040, OLSZOWICE. Główny zakres działalności MARZENA MATOGA to Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach (PKD główne: 81.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MARZENA MATOGA MTM ECO-PROFFES: 8732820178. REGON MARZENA MATOGA MTM ECO-PROFFES: 12300458600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARZENA MATOGA
Więcej informacji o MARZENA MATOGA MTM ECO-PROFFES
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych