Zarząd firmy Marzena Markowska Biuro Rachunkowe WILEMA- wspólnik spółki cywilnej - Marzena Markowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marzena Markowska (CEIDG)
Marzena Markowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARZENA MARKOWSKA BIURO RACHUNKOWE WILEMA- WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-01-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MŁYNARSKA 306, PL-01-171, WARSZAWA. Główny zakres działalności Marzena Markowska to Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe (PKD główne: 69.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, badanie rynku i opinii publicznej, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura. NIP MARZENA MARKOWSKA BIURO RACHUNKOWE WILEMA- WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 8261775023. REGON MARZENA MARKOWSKA BIURO RACHUNKOWE WILEMA- WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 14242711600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marzena Markowska
Więcej informacji o MARZENA MARKOWSKA BIURO RACHUNKOWE WILEMA- WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.