Zarząd firmy MARZENA KURA KWIACIARNIA MOTYLI RAJ - MARZENA KURA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARZENA KURA (CEIDG)
MARZENA KURA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARZENA KURA KWIACIARNIA MOTYLI RAJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-01-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁUŻYCKA 55, PL-30-658, KRAKÓW. Główny zakres działalności MARZENA KURA to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MARZENA KURA KWIACIARNIA MOTYLI RAJ: 6793006123. REGON MARZENA KURA KWIACIARNIA MOTYLI RAJ: 36023140400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARZENA KURA
Więcej informacji o MARZENA KURA KWIACIARNIA MOTYLI RAJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.