Zarząd firmy MARZENA KAMIŃSKA POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE - MARZENA KAMIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARZENA KAMIŃSKA (CEIDG)
MARZENA KAMIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARZENA KAMIŃSKA POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUBELSKA 87, PL-24-130, KOŃSKOWOLA. Główny zakres działalności MARZENA KAMIŃSKA to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej, działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność portali internetowych i inne. NIP MARZENA KAMIŃSKA POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE: 7162671745. REGON MARZENA KAMIŃSKA POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE: 06060954000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARZENA KAMIŃSKA
Więcej informacji o MARZENA KAMIŃSKA POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych