Firma MARZENA CZERWIŃSKA-MURGAN SONIC ALCHEMY
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych |
Numery rachunków bankowych |
PL33 2030 0045 1110 0000 0106 5250
|
Działalność PKD:
Firma MARZENA CZERWIŃSKA-MURGAN SONIC ALCHEMY została założona 2005-05-20 i obecnie mieści się przy UL. DZIKICH PÓL 7D, PL-93-640, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to nagrania muzyczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, fotografia, nadawanie programów radiofonicznych, poligrafia i drukarstwo, reprodukcja zapisanych nośników informacji, twórczość, tłumaczenia, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, wspomaganie działalności twórczej, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wystawianie przedstawień artystycznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MARZENA CZERWIŃSKA-MURGAN SONIC ALCHEMY (REGON 47198317600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio