Zarząd firmy MARZENA CHRABĄSZCZ Warsztaty i Pokazy Historyczne RUBIA - MARZENA CHRABĄSZCZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-05-03
Działalność gospodarcza MARZENA CHRABĄSZCZ (CEIDG)
MARZENA CHRABĄSZCZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARZENA CHRABĄSZCZ WARSZTATY I POKAZY HISTORYCZNE RUBIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-03-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZPROTAWSKA 3113, PL-68-100, ŻAGAŃ. Główny zakres działalności MARZENA CHRABĄSZCZ to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.82.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozaszkolne formy edukacji artystycznej i inne. NIP MARZENA CHRABĄSZCZ WARSZTATY I POKAZY HISTORYCZNE RUBIA: 9241895405. REGON MARZENA CHRABĄSZCZ WARSZTATY I POKAZY HISTORYCZNE RUBIA: 521372416.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARZENA CHRABĄSZCZ
Więcej informacji o MARZENA CHRABĄSZCZ WARSZTATY I POKAZY HISTORYCZNE RUBIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.