Zarząd firmy MARZENA BUCZKOWSKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PINK FLAMINGO - Marzena Buczkowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marzena Buczkowska (CEIDG)
Marzena Buczkowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARZENA BUCZKOWSKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PINK FLAMINGO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-04-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LIROWA 42, PL-02-387, WARSZAWA. Główny zakres działalności Marzena Buczkowska to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, ruchome placówki gastronomiczne i inne. NIP MARZENA BUCZKOWSKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PINK FLAMINGO: 5222726303. REGON MARZENA BUCZKOWSKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PINK FLAMINGO: 14658207800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marzena Buczkowska
Więcej informacji o MARZENA BUCZKOWSKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PINK FLAMINGO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.