Zarząd firmy Maryna Kazantseva - Maryna Kazantseva, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Maryna Kazantseva (CEIDG)
Maryna Kazantseva prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARYNA KAZANTSEVA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSMAŃCZYKA 122U, PL-01-494, WARSZAWA. Główny zakres działalności Maryna Kazantseva to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: regularne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering regularny) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów i środków ochrony roślin, sprzedaż detaliczna żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów i inne. NIP MARYNA KAZANTSEVA: 5223278321. REGON MARYNA KAZANTSEVA: 52698924500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maryna Kazantseva
Więcej informacji o MARYNA KAZANTSEVA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.