Zarząd firmy MARWIL S.C. Mariola Wilk, Paweł Wilk - Paweł Wilk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Wilk (CEIDG)
Paweł Wilk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARWIL S.C. MARIOLA WILK, PAWEŁ WILK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-01-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SKIERNIEWICKA 3, PL-99-400, ZIELKOWICE. Główny zakres działalności Paweł Wilk to Produkcja konstrukcji metalowych i ich części (PKD główne: 25.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP MARWIL S.C. MARIOLA WILK, PAWEŁ WILK: 8341211357. REGON MARWIL S.C. MARIOLA WILK, PAWEŁ WILK: 100460000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Wilk
Więcej informacji o MARWIL S.C. MARIOLA WILK, PAWEŁ WILK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby