Zarząd firmy MARWI Mariusz Wiewióra - Mariusz Wiewióra, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Wiewióra (CEIDG)
Mariusz Wiewióra prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARWI MARIUSZ WIEWIÓRA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-09-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANII SEMPOŁOWSKIEJ 423, PL-43-300, BIELSKO-BIAŁA. Główny zakres działalności Mariusz Wiewióra to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność agencji reklamowych, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe i inne. NIP MARWI MARIUSZ WIEWIÓRA: 5472026943. REGON MARWI MARIUSZ WIEWIÓRA: 36533014000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Wiewióra
Więcej informacji o MARWI MARIUSZ WIEWIÓRA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.