Zarząd firmy MARTYNA ŚMIGIELSKA - MARTYNA ŚMIGIELSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTYNA ŚMIGIELSKA (CEIDG)
MARTYNA ŚMIGIELSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARTYNA ŚMIGIELSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-12-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOHATERÓW MONTE CASSINO 3U4, PL-15-873, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności MARTYNA ŚMIGIELSKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pośrednictwo pieniężne, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP MARTYNA ŚMIGIELSKA: 9662156415. REGON MARTYNA ŚMIGIELSKA: 520620763.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTYNA ŚMIGIELSKA
Więcej informacji o MARTYNA ŚMIGIELSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?