Zarząd firmy MARTON MARIUSZ KANTEREWICZ - MARIUSZ KANTEREWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ KANTEREWICZ (CEIDG)
MARIUSZ KANTEREWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARTON MARIUSZ KANTEREWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRÓLOWEJ JADWIGI 3, PL-14-200, IŁAWA. Główny zakres działalności MARIUSZ KANTEREWICZ to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania i inne. NIP MARTON MARIUSZ KANTEREWICZ: 7441003988. REGON MARTON MARIUSZ KANTEREWICZ: 51025379800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ KANTEREWICZ
Więcej informacji o MARTON MARIUSZ KANTEREWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.