Zarząd firmy MARTA WÓJCIK-BOBER FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA MIR-MAR-BIS, BIURO RACHUNKOWE - MARTA WÓJCIK-BOBER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTA WÓJCIK-BOBER (CEIDG)
MARTA WÓJCIK-BOBER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARTA WÓJCIK-BOBER FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA MIR-MAR-BIS, BIURO RACHUNKOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIELICKA 81, PL-32-005, NIEPOŁOMICE. Główny zakres działalności MARTA WÓJCIK-BOBER to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność pozostałych agencji transportowych, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni. NIP MARTA WÓJCIK-BOBER FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA MIR-MAR-BIS, BIURO RACHUNKOWE: 6831372204. REGON MARTA WÓJCIK-BOBER FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA MIR-MAR-BIS, BIURO RACHUNKOWE: 35670297600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTA WÓJCIK-BOBER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych