Zarząd firmy MARTA WIŚNIEWSKA - MARTA WIŚNIEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTA WIŚNIEWSKA (CEIDG)
MARTA WIŚNIEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARTA WIŚNIEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PIĘCIOLINII 132, PL-02-784, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARTA WIŚNIEWSKA to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP MARTA WIŚNIEWSKA: 9511671065. REGON MARTA WIŚNIEWSKA: 14178181500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTA WIŚNIEWSKA
Więcej informacji o MARTA WIŚNIEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.