Zarząd firmy MARTA ŁAKOMIEC Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDOTRANS BIS - MARTA ŁAKOMIEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTA ŁAKOMIEC (CEIDG)
MARTA ŁAKOMIEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARTA ŁAKOMIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BUDOTRANS BIS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 4A, PL-26-067, RUDA STRAWCZYŃSKA. Główny zakres działalności MARTA ŁAKOMIEC to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MARTA ŁAKOMIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BUDOTRANS BIS: 9590991952. REGON MARTA ŁAKOMIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BUDOTRANS BIS: 29093611300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTA ŁAKOMIEC
Więcej informacji o MARTA ŁAKOMIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BUDOTRANS BIS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w