Zarząd firmy MARTA KOZAK, FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA M.A.K. - MARTA KOZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTA KOZAK (CEIDG)
MARTA KOZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARTA KOZAK, FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA M.A.K., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-06-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 3-EGO MAJA 6, PL-32-400, MYŚLENICE. Główny zakres działalności MARTA KOZAK to Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.75.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet. NIP MARTA KOZAK, FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA M.A.K.: 6811842256. REGON MARTA KOZAK, FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA M.A.K.: 12311785300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTA KOZAK
Więcej informacji o MARTA KOZAK, FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA M.A.K.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.