Firma Marta Czapnik - KNIEJA. KARCZMA, POKOJE, DZICZYZNA
| Adres | 8A, PL-57-550, SIENNA | |
| Województwo | dolnośląskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL80 9588 0004 4203 3112 3000 0010
|
Działalność PKD:
Firma MARTA CZAPNIK - KNIEJA. KARCZMA, POKOJE, DZICZYZNA została założona 2014-07-29 i obecnie mieści się przy 8A, PL-57-550, SIENNA. Główna działalność firmy to restauracje i placówki gastronomiczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Marta Czapnik - KNIEJA. KARCZMA, POKOJE, DZICZYZNA (REGON 02022248100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Zyski spółek z polskiej giełdy się poprawiają. Część branż wychodzi z dołka
Po wynikach spółek z GPW widać, że negatywna presja na rentowność przedsiębiorstw mija. Wśród firm o najwyższym wzroście zysków są m.in. te z sektora przemysłowego.
Polskie firmy górą w spożywczych przejęciach. To przełom na rynku
Po raz pierwszy od lat ponad połowa transakcji na rynku fuzji i przejęć w sektorze spożywczym w Polsce ma krajowy rodowód. Na rynku dominują ruchy firm branżowych, aktywność funduszy wyraźnie
Obniżka prognoz przyćmiła dobre wyniki. Kurs Allegro w dół
Trzeci kwartał był mocny, ale mimo wyników powyżej konsensusu Allegro obniżyło prognozy, tłumacząc to słabszym popytem z początku listopada. Spółka zapowiada aktualizację strategii na początku 2026