Zarząd firmy MARTA BUĆKO-ŁOŚ LOOKMANIA - MARTA BUĆKO-ŁOŚ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTA BUĆKO-ŁOŚ (CEIDG)
MARTA BUĆKO-ŁOŚ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARTA BUĆKO-ŁOŚ LOOKMANIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-03-03 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY 143, PL-60-694, POZNAŃ. Główny zakres działalności MARTA BUĆKO-ŁOŚ to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MARTA BUĆKO-ŁOŚ LOOKMANIA: 6931146832. REGON MARTA BUĆKO-ŁOŚ LOOKMANIA: 41111843300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTA BUĆKO-ŁOŚ
Więcej informacji o MARTA BUĆKO-ŁOŚ LOOKMANIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Chiny nie chcą już być tanie. Kampania cięcia mocy nabiera tempa
Unia Europejska wprowadza cła, by bronić się przed tanim importem. Na szczęście Chiny nie chcą też już tanio eksportować. Importerzy muszą uważać.

Scam Alert! Fałszywe bilety na koncerty
Trwa sezon na fałszywe bilety. Okazyjne oferty w social mediach prowadzą do stron z płatnością wyłącznie Blikiem — to fikcja. Są też kolejne podróbki logowania do BOŚ i BPS, fałszywe reklamy z logo

Scamming: Rodzice nie wiedzą co robią dzieci w sieci
Nie wiemy, w jaki sposób nasze dzieci korzystają z internetu – wynika z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców pt. "Nastolatki” przygotowanego przez NASK.