Zarząd firmy MARTA BARCZAK SREBRO925 S.C.MARTA BARCZAK, KAMIL ŚCIBOR - MARTA BARCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTA BARCZAK (CEIDG)
MARTA BARCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MARTA BARCZAK SREBRO925 S.C.MARTA BARCZAK, KAMIL ŚCIBOR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRUKOWA 8, PL-91-341, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności MARTA BARCZAK to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków i inne. NIP MARTA BARCZAK SREBRO925 S.C.MARTA BARCZAK, KAMIL ŚCIBOR: 7262568768. REGON MARTA BARCZAK SREBRO925 S.C.MARTA BARCZAK, KAMIL ŚCIBOR: 10171250900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTA BARCZAK
Więcej informacji o MARTA BARCZAK SREBRO925 S.C.MARTA BARCZAK, KAMIL ŚCIBOR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.