Firma Marszand
Dane rejestrowe:
KRS | 0000236349 |
REGON | 011523117 |
NIP |
5260110515
od 1993-07-05 Czynny |
Oficjalna nazwa | MARSZAND |
Adres rejestracji | UL. PIĘKNA 1A, PL-00-477, WARSZAWA |
Data rejestracji KRS | 2005-06-23 |
Forma prawna | Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
Główna działalnośc lista kodów PKD (Polska Klasyfikacja Działalności) |
Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Historia zmian danych podmiotu prawnego:
|
2025-06-27 | |||
|
2025-06-27 | |||
|
2025-06-27 | |||
|
2024-07-30 | |||
|
2024-07-30 | |||
|
2024-07-30 | |||
|
2023-07-28 | |||
|
2023-07-28 | |||
|
2023-07-28 | |||
|
2022-08-01 | |||
|
2022-08-01 | |||
|
2022-08-01 | |||
|
2021-11-04 | |||
|
2021-08-05 | |||
|
2021-08-05 | |||
|
2021-08-05 | |||
|
2020-08-13 | |||
|
2020-08-13 | |||
|
2020-08-13 | |||
|
2020-08-13 | |||
|
2019-10-31 | |||
|
2019-06-27 | |||
|
2019-06-27 | |||
|
2019-06-27 | |||
|
2018-10-29 | |||
|
2018-10-29 | |||
|
2018-10-29 | |||
|
2018-03-13 | |||
|
2017-04-04 | |||
|
2017-03-03 | |||
|
2016-10-05 | |||
|
2015-12-28 | |||
|
2015-08-19 | |||
|
2013-11-18 | |||
|
2012-11-23 | |||
|
2011-10-17 | |||
|
2010-08-19 | |||
|
2009-10-19 | |||
|
2009-09-09 | |||
|
2008-07-25 | |||
|
2007-07-24 | |||
|
2007-02-19 | |||
|
2006-09-19 | |||
|
2005-06-23 |
Źródło informacji: dane z Krajowego Rejestru Sądowego.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby